18 agosto 2010

Campions i 3er lloc de futbet 2010!!! i esta nit... SOPAR DE GERMANOR!!!

Els Taverners van aconseguir ahir la victòria i el tercer lloc al campionat de futbet de les festes 2010. A més, m'agradaria destacar la primera possició al campionat de voleibol, la primera plaça de Salva Marrahí en la categoria senior de la volta a peu, la victòria de Jairo Serra i Luis Bravo als dards i la segona pocició de Salva Marrahí en la meteixa disciplina, la segona posició de Rafa Mollá i Salva Marrahí al campionat de truc i la segona possició de Rafa Mollá i Héctor Coll al campionat de pilota. No està mal, veritat?
Segur que em deixe alguna cosa, no dubteu en comentar i rectificar aquesta entrada.
AVANT TAVERNERS!!!

7 comentarios:

Anónimo dijo...

A mi personalment m'agradaria destacar el gran paper de Florentino i Valdano en la elaboració de la plantilla i també el descubriment de una nova estrella "Pep el farmaceutic" que amb els seus 2 gols d'ahir es tot un referent a la comparsa.

Maite Mahiques dijo...

ENHORABONA!!!!

Anónimo dijo...

Senyor Taverner com es nota a quin Taverner li tens mania (jejejeje)...T´informe de que a pilota van jugar Rafa Molla i Hector Coll.
Que grands som Taverners !!!!
AVANT TAVERNERS AVANT!!!!

Anónimo dijo...

jajajjaja "Pep el farmaceutic" gran golejador ja ho deia jo k tart o pronte algun dia tenia k'explotar. ixe tio es tot talent. te l'olfakte de gol de un killer i la força i garra del troilo. aiso si kes un makina.

Taverners dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Taverners dijo...

Recordar-li al senyor Sebastián Granero que si no m'envia les fotos de la recollida de trofeus no les podré publicar, moltes gràcies.

chispazo dijo...

ja tinc ganes de poder veure les citades fotografies, En Sebastián, posa-li segon home!!!